Onsdag 11/3-2009

Lämna Elias på dagis och sen hem och SKOTTA *haha*
Vad trött jag är på snön, nu får det väl ändå räcka?!!!!

Idag ska jag iväg och träffa Sanna och hennes lille son, Noah *mys*
Sanna är en väldigt god vän till mig som betyder oerhört mycket!!!
Hon har ett hjärta av guld och ställer ALLTID upp! 
En riktig vän med andra ord :D
Vi har känt varandra i många år men umgås i perioder, nu är vi inne i en period när vi försöker ses en gång i veckan eftersom tiden finns nu när vi båda är mammalediga.
Dock var det två veckor sen sist vi såg och det känns som evigheter sen *haha*
Man vänjer sig snabbt ;)

Malin (min brors fru) och deras dotter, Ellen (mitt brorsbarn) ska också med idag.
Ska bli trevligt!
Malin är inte bara min brors fru utan har även blivit en bra vän till mig, vilket är jätte skoj!
En härlig människa det där ;)

Jag har inte jätte många vänner men jag har dom BÄSTA!!!
Har aldrig varit intresserad av att ha massa ytliga vänner bara för att ha så många som möjligt.
Men visst finns det några sånna också...*hehe*

*****

Det blev en mysig dag med Sanna&Noah och Linn såklart ;)
Trodde inget annat heller *hihi*
Vi hamnade på ett fik och där tillbringade vi många timmar.
Käkade lunch och kunde t.o.m. vara "lattemammor" någon timma eftersom Noah&Linn
somnade SAMTIDIGT *kors i taket*
Hur stor är den chansen :D
Tyvärr så kom inte Malin&Ellen...
Dom plogar tydligen inte så bra på Värmdö *suck*
Hon gjorde ett försök dock men hamnade i "diket" istället...
Att hon alltid ska ha sån otur... Stackare!

Se&Hör har kommit så kvällen är räddad *haha*
Johan fixar det sista på bilen...imorrn är det dax *peppar peppar*

Kärlek....

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0