Batman 16/3-2009

Elias fick en Batman-dräkt och ett kassaskrin med nyckel igår av farmor och Erik.
Tack :D
Så imorse var Elias Batman och vi pratade veckopeng *hihi*
Vi kom överens om att om han städar sitt rum så får man veckopeng,
hur mycket bestämde vi dock inte...



Lillesyster Batman.



Lämnat Elias på dagis, får se vad vi hittar på idag...
Linn sover...så jag bloggar lite och dricker kaffe *haha*



Kärleken till mina barn är så oerhört enorm!!! Obeskrivlig lycka!!!



*****
Leka :D



Lunchdax.
Linn älskar mjölk och dricker så duktigt själv :)

 

Promenad i vårsolen (som vi inte såg till alls när vi väl kom iväg...) 
med Pernilla&Ella (grannar) *mysigt*
Mycket trevligare att gå med något (vuxet) sällskap, att ha någon att prata med ;)
Det blev en riktig långpromenad runt här i Väsby.
Ställen som jag aldrig har varit på, trots att jag bott här i över 3 år *haha*
Linn satt så snällt och nöjd i vagnen och tittade sig omkring *spännande*
Jag har kommit på en annan sysselsättning när man inte kan/behöver skotta snö x antal gånger om dagen...
Då kan man sopa eller dammuga upp allt grus man drar med sig in i hallen *suck*
Snälla, vår kom nu!!! Längtar!!!

*****

Hämta Elias :D
Laga mat.
Äta mat.
Lek och mys.
Bada och natta barnen.

Kärlek....

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0