Lördag 21/3-2009

Mysmorgon hela familjen :D
Sen ut för att träna med Elias att cykla utan stödhjul...
Men det funkade inte på en gång så Elias blev sur och gav upp...
iallafall för idag.... 



Linn myser i vagnen och somnade en stund senare *Zzzz*



Elias gick till Albin och lekte.
Lunch.
Jag och Linn åkte till Plantagen och köpte nya blommor...
Var dax att kasta julstjärnorna nu, lagom till påsk *haha*
Tycker det är svårt att hitta några fina lättsköta blommor.
Eftersom jag inte är så duktig på blommor så fick det bli grönaväxter (eller vad dom heter), sånna blommor som man mer eller mindre inte kan "döda" med för lite eller för mycket vatten...

Sen ut och leka.
Albin fick också följa med oss på en promenad till en annan lekpark.





Linn gungar för första gången. Det var kul!

*****

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Jozzan, det ska bli kul.
Jozzan är en vän som jag träffade under min "Kickis-tid" *haha*
Och sen blev vi grannar och träffades mycket över en kaffe och en cigg ;)
Det blev en hel del spontana utgångar, men den tiden är förbi.
Vilket jag ibland kan sakna, inte jätte ofta men ibland ;)
Men livet förändras, man flyttar, skaffar familj och man har inte alls samma tid som innan.
Nu bor vi inte längre grannar men inte jätte långt ifrån varandra men ses inte lika ofta längre.
Men hon är en toppen vän!!!
Ser fram emot en lugn och trevlig kväll.

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0