Melodifestivalen med Catarina&Micke

Jobba :)



Väl hemma igen efter dagens jobb så vet precis min man vad jag vill ha ;)
Nybryggt kaffe finns klart :)
Så lite kan göra Cissi så glad *haha*

Dammsuga, ska ju ha besök.
Hundbesök också, så verkligen bra ide att dammsuga innan ;)

*****

Kvällen ska vi tillbringa med Catarina (Johans syster) och hennes sambo, Micke.
Och Cindy, såklart. Tror hon är världens snällaste hund, trots att hon är en rottweiler ;)
Tycker det är så underbart att se väluppfostrade hundar!
Ser ganska så matcho ut när Elias 4 år kommer gående med henne i koppel *hihi*
Det ska bli trevlig!

Middag och finalen (äntligen) i Melodifestvialen.
Undra vem som vinner?
Tycker att dom flesta är helt ok eftersom man hört dom så mycket på radion....
blir väl så då...
Jag tycker dock inte dom ska få spelas på radion innan finalen varit...
För låtar blir ju oftast bättre och bättre ju mer man hör dom och vissa låtar spelar dom "sönder" på radion innan finalen ens har varit...
Så tycker jag iallafall ;)
Men H.E.A.T kanske jag måste heja lite extra på eftersom det verkar väldigt stort för lilla Väsby, att dom kommer härifrån *haha*
Finns banderoller i rondeller och afficher i affärerna *haha*
Men jag tror inte att det räcker för dom.
Men rösta på någon gör jag nog inte...vet ju inte vem isånnafall så lika bra att låta bli ;)

*****



Dax för promenad med Cindy.
Elias ville inte missa Melodifestivalen så jag visade honom på klockan, hur visarna skulle stå när det skulle börja...
Men han vet inte hur snabbt visarna snurrar så han sprang promenaden runt med Cindy *hihi* Söt!!!



Jätte trött efter lite dans till Melodifestivalen, svårt att ligga stilla, kan ju somna då ;)

*****

Kärlek...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trots att hon är en rottweiler. hahaha, vilket påhopp.

Puss på dig gumman

2009-03-15 @ 19:06:49

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0