Fredag 27/3-2009

Fredag igen, veckorna går så fort...
Fredags fm har blivit en avkopplande tid, inga måsten *skönt*
Elias är ledig och vill bara vara ledig som han själv säger *hihi*
Inga planer för dagen, ska väl ge oss ut sen, men det blåser så idag, synd.
Var så härligt med solen igår :)
Får se vad vi hittar på...



Lek på Elias rum.



*****

Ut i blåsten...lite frisk luft måste vi ha.
Elias var inte alls sugen på att gå ut,
men när jag lockade med en promenad på ståbrädan till affären så han fick köpa lördagsgodis till imorrn så var det ok... ;)
Bra motion för mig också *haha*



 

- Mamma, varför har han så stora tänder???

*****

Lunch.
Lek, mysa, kaffe.
Elias får besök av Albin :)
Matlagning med barnen, plättar, dom älskar det!
Trots att jag gör det minst 1 gång i veckan så måste jag kolla i kokboken *haha*
Thai mat och en Singha kom Johan hem med till middag *mums*

*****

Ikväll är det som vanligt "Så ska det låta".
Jag vann förra veckan så Johans tur att välja lag ;)
Laddat upp med en skål med godis...
Känner att jag är värd det med tanke på vad vågen visade imorse :D
eller är den kanske trasig? *hehe*

*****

Jag vann :) *hehe*
Hej du vinterland :( Snö IGEN!!! *suck*


Trevlig helg!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0