Fredag 13/3-2009

Fredag igen *skönt*
Det är fredagen den 13:de ser jag nu...*hehe*
Men det har aldrig varit någon otursdag för mig, inte hittills iallafall *peppar peppar*
Jag tog t.o.m. mitt körkort på fredag den 13:de :D
Inga planer för dagen har vi...än...
Linn sover och Elias myser här bredvid mig nu och kollar på "Bompa".
Skönt att bara slö en stund innan dagen drar igång *hihi*
Har frågat Elias vad han vill göra idag?
-Jag är ledig!
Haha, det har han rätt i ;)
Kanske inte behöver hända något hela tiden som vi föräldrar tror och tycker,
men självklart ska vi göra nåt idag.
Frågan är bara vad?

*****

Ut i backen, Linn somnade så gott i vagnen så jag och Elias åkte snowracer :D
Haha, oj, vad vi åkte, hittade ett "hopp" också, jätte kul!!!
Vad vi flög, haha!!!
Elias skrattade så tårarna rann och jag med... ;)
Undrar hur många blåmärken jag har? Men det var det värt!
Sen kom Albin o co, men dom tröttnade snabbt och gick till lekparken istället.
Lek, lek, lek, kul!!!





*****

Ikväll blir det "Så ska det låta".
Johans lag vann sist så det innebär att jag får välja lag ikväll *tjohoo*
Nej, det är inget skämt, såklart vi tävlar mot varandra *haha*
Måste fixa lite mousserande vin eller går det bra med öl tro ;)

Trevlig helg!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0