Eriksdalsbadet 24/6-2009

Jobbade lite drygt 1 timme sen ringer Johan...
Hans tur att vara magsjuk så bara åka hem och ta hand om barnen.
Vi flydde hemmet och en ynklig karl, ni vet ju hur karlar är när dom är sjuka *haha*
Så vi åkte till mamma och sen gick vi till Eriksdalsbadet
och där tillbringade vi hela dagen *mysigt*

  
  

*****

Bada och natta barnen.
Johan verkar vara på bättringsvägen nu så jag hoppas på att kunna jobba imorgon,
om det inte är min tur, vill inte *bläääääää*
Känner inget nu men det kan komma så hastigt men hoppas INTE!!!

Se&hör har kommit men jag ligger lite efter, har inte hunnit läsa förra veckans skvaller än,
så kvällen är räddad ;)

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0