Fredag 26/6-2009

Började sent och var först upp idag också...
Ska jag ha samma tur när jag är hemma med barnen from måndag?
Sovmorgon varje dag? ;)
Johan och Linn kom upp och åt frukost med mig efter en stund.
Elias kröp jag ner och gosa lite med 
innan det var dax för mig att bege mig till jobbet och göra min plikt ;)

 
(Kolla in Linns "frilla", den har hon fixat alldeles själv under natten, haha)

*****

Vilket väder, varje rast och på lunchen så har jag gett mig ut i solen, så skönt ute :D

*****

  
  

Grilla och ta en kall ;)

Trevlig Helg och njut av sommaren som äntligen verkar vara här! :D


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0