Tisdag 24/2-2009

Idag var det teater nere på öpnna förskolan, kul att det händer något extra när barnen har sportlov, det var sååå mycket folk där nere *hehe*

Tant Klaver var där och barnen fick vara lite delaktiga vilket var mycket uppskattat! :D

Får se vad vi hittar på mer idag men nu är lunchen klar så vi väntar på att Linn ska vakna så vi kan äta plättar tillsammans, dom älskar det ;P




Ska gå ut och ta lite "frisk luft" och möter våran älskade katt med en mus i munnen , fy f-n vad äckligt!!!
Och den LEVER!!!
Som vanligt får jag panik, skriker, kastar mig på kattluckan och låser den så hon inte hinner in med den *bläää* och skakar som ett asplöv *haha* Vilket kaos!
Elias blir typ lessen och med gråten i halsen säger han -"råttor är ju snälla...."
Söööööööt!



Tog med mig barnen ut till backen.
Elias är lite svår att få ut nu på vintern...är hellre inne och leker...
Linn har nu åkt pulka för första gången i sitt liv *hihi* (men inte i backen som Elias trodde, hehe).
Elias åkte stjärtlapp idag (undra vem som kom på det muppordet!?).
Moa (katten) har vi inte sett på ett tag, lika bra det kanske och mätt lär hon va *usch*
Var ju ingen liten sak :S 







Vi "dega" (ett ord från dagis) lite innan det var dax att börja med middagen.


Kände att jag hade ett litet behov av "egen tid" ikväll så åkte till Stinsen, själv *skönt*

Hoppar in i bilen, höjer radion (det låter sådär) och sjunger, kommer på mig själv *haha*

Tänk om någon skulle se eller höra mig nu ;) (typ en dold kamera).

Tycker inte det är så kul att shoppa till mig själv, speciellt inte själv (och då menar jag inte i sällskap med en man som tycker det är så tråkigt).

Hittade inget till dopet på lördag idag heller *suck*

Gick in i en butik och lallade runt för dom spelade Winnerbäck :D

Undra var dom skivorna är? Var länge sen jag lyssnade på honom...

Johan är förskyld igen och snurvlar gärna lite extra när jag går förbi *hehe*

Ja, älskling det är så synd om dig......Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sötaste Linn och Elias!! Vad fina dom är i snön! =) Men guuud vad äckligt med den där musen! Hahahaha! Jag kan se dig framför mig i panik! Haha! Puss på dig vännen, jag saknar dig!

2009-02-25 @ 18:01:43

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0