Måndag 23/2-2009

Idag har vi varit ute och åkt pulka, lekt i lekparken, tagit en promenad, skönt ute med rätt kläder.

Elias fick syn på en kompis i pulkabacken, dom ropade varandras namn, sprang med öppna armar mot varandra, precis som i en film *haha* så söta dom är dom små liven!

Vad härligt att det har kommit så mycket snö nu när det ändå är sportlov...men jag längtar så efter våren också, tycker den kan komma snart...

Ibland önskar jag att jag var en bläckfisk med 8 armar, har lite svårt att fokusera på en sak *haha*
Är överallt och ingenstans ganska ofta känns det som....
Tar hand om barnen, tvättar, byter sängkläder, plockar undan, kollar mailen (kan ju ha kommit något spännande och viktigt, hehe), lagar mat, förbereder kaffebryggaren (kan ju bli en ledig stund så jag hinner med en kopp kaffe) m.m.
Inte konstigt att jag är slut om kvällarna när mannen kommer hem och vill ha lite kärlek *hihi* ;)








Johan kom hem, vi åt middag.

Jag fick tid att dammsuga i lugn och ro *tjohooo* så nu är det rent igen *skönt*

Sen badade vi barnen och natta dom.

Mycket går på rutin i vårt liv *haha*

Men det är så skönt att det funkar så bra och att vi då får några timmar tillsammans bara vi två att umgås på kvällarna, det är super viktigt att vårda äktenskapet också!!!

Tror tyvärr många glömmer det, som har barn...

Vi lekte "lyxfällan" ikväll *haha*

Vart tar alla pengar vägen? *suck*

Det är när man är hemma som man borde få lite extra bidrag när man har "all tid i världen" att göra saker...som att fika, shoppa m.m.m.m.

Men nej...blev bara deprimerad, inte klokare ;) men det är väl bara att "gilla" läget och göra det bästa av situationen, har det nog ganska bra ändå, finns alltid dom som har det värre!


Kärlek :D


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0