Lördag 28/2-2009

Kvällen igår blev inte som planerat...

Jag kände att jag ville vara hos dig och även vara ett stöd för mamma,
brukar alltid vara tvärtom.
Älskar dig, mamma!!!

Livet har en börjar och ett slut, så är livets gång...

Du är saknad...och lämnar ett tomrum efter dig, och massa fina minnen...
Jag älskar dig och hoppas och tror att du har det bättre nu...äntligen fått frid!!!


*****


Ellen döptes idag  i Värmdö kyrka.
Ett fint och trevligt dop.
Med god fika efteråt ;)
Alla lyckoönskningar till dig, Ellen!






Kvällen blir hemma med en god middag när barnen sover och melodifestivalen,
(om jag orkar hålla mig vaken, har varit en omtummlande dag...inte så mycket sömn...)
Tårarna kommer och går men man måste få sörja och tillåtas göra det!
Tack Johan, jag behöver din famn som mest nu!!!

Kärlek...


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0