Fredag 20/2-2009

Idag har Elias varit ledig och nästa vecka har han sportlov.
Det blir ett helt annat tempo här hemma när han också är hemma *hihi*
Barnbidraget kom idag...det lilla "lånet" som kommer för att sen betalas tillbaka senare i månaden till dagis, för det är i stort sätt det som barnbidraget täcker *suck*
Så imorse åkte vi och handlade eftersom det ekade i kylen *haha*
Det går trots allt bra att handla med två barn *peppar peppar*
Linn sitter mest och tittar (än så länge) och Elias står längst fram i vagnen och plockar i varor, så får han vara delaktig också, det är viktigt :)
Hem igen, käka lunch, ut i det kalla men fina vädret.
Sen tog vi en promenad till tandläkaren...Elias var så duktig och gapade fint och fick en tatuering på handen när han var klar *stolt*
På promenaden hem så stannade vi i en lekpark vilken han uppskattade mycket!
-Mamma, du är så gullig! Jag älskar dig...
Åhhh,  så glad man kan bli för några få ord :D
-Älskar dig med!!!!!!!

Imorrn ska vi åka till Värmdö till min bror, Malin och lilla Ellen.
Johan ska hjälpa Fredde att lägga nytt golv i hallen.
Får se vad Malin, jag och alla tre barnen hittar på.
Vi har iallafall en som måste underhållas, Elias 4 år med mycket spring i benen! *hihi*
Så en helg på Värmdö med familjen Skoglund är det som väntar *mysigt*

Nu ska jag försöka vara lite social med min man...
kan dock bli svårt nu när han sitter och putsar på en gammal dremel *haha*
Vilken fredagkväll ;)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Kul att du också skriver, jag kommer läsa varje dag! =)

Kram, Magda!

2009-02-20 @ 21:24:41
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0