Då börjas det...

Jaha...då har jag en blogg också, man ska tydligen ha det *haha*
Undra vilka som kommer att läsa om mitt spännande och händelserika liv ;)

Ni som av någon konstigt anledning har hittat hit (Välkomna!!!) så ska jag berätta lite kort om vem jag är.
Jag bor i en förort utanför Stockholm tillsammans med min man, våra två barn, Elias och Linn och vi har också en just nu väldigt skrikig katt, Moa...
Jag jobbar i en telefonväxel men är nu mammaledig.
Om hur jag är som person tänker jag inte gå in närmare på utan det får ni fatta er er egen uppfattning om ni fortsätter att läsa min underbart roliga blogg ;)

Då börjas det...



Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0