Klä julgranen 16/12-2009

Elias och Linn fick åka snowracer till dagis imorse :)







Efter jobbet åkte jag till bolaget en snabbis Johan hämtade barnen på dagis,
som jag hade hoppas på så hade Elias och Linn haft en bättre dag idag :D

Johan brukar säga "Att det finns ingen bra post".
Men när jag får sån här post så tycker iallafall jag att den är jätte bra.
Tack Marabou! ;P



Elias kom hem med hans gipsfot/sko som han gjort på dagis, jätte fin!



Bada barnen och natta Linn.

Elias, Johan och jag klädde julgranen :D

  








Natta Elias.

Titta på "Bonde söker fru".
Jag kommer att missa avsnitten som visas imorgon och på fredag,
men jag får kolla på det i helgen på datan istället,
super bra att man kan göra så tycker jag:)

Det är full fart och jag känner mig lite smått stressad som jag alltid gör när det är något... samtidigt som jag älskar att det händer saker *haha*
Hur får man det att gå ihop? ;)
Jag borde kanske sänka min krav lite men inte så lätt...
Det kommer att bli jätte trevligt trots att jag alltid stressar upp innan ;)

imorgon är det julbord med jobbet.
Och på fredag ska jag ha tjejmiddag,
jag passar på eftersom Johan ska på julbord med sitt jobb och han inte kommer
hem förrän på lördag igen.
Hoppas barnen är trötta och sover extra gott ;)
Det ska bli så mysigt!
Malin kommer hit lite innan och hjälper till och det är guld värt! Tack :)


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: erica

Japps jag har fått jobb som Instruktör på ett gym:) jätteroligt verkligen och trivs superbra:)



Härliga bilder, och en sån söt liten pepparkaksgubbe hihi :)

2009-12-17 @ 01:54:33
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag vill också åka snowracer till jobbet. Men det är ingen som drar mig...

2009-12-17 @ 10:02:29
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: teddy

så mysigt det ser ut med julstöket och vilka fina ungar :)

2009-12-17 @ 15:34:45
URL: http://caitlin.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0