Fredag 18/12-2009

Efter väldigt lite sömn så beger jag mig till jobbet...
Så otroligt trött!!!
Men det var verkligen så lyckat igår, blir oftast de när det är "oplanerat" ;)

Jag "kompa" ut lite tidigare och åkte hem och sov 2 timmar innan jag hämtade barnen.
Elias frågade mig när jag kom till dagis om jag tappat munnen *haha*
Jag är "lite" hes idag...

Johan är på julbord och kommer hem imorgon *sakna*
Jag skulle haft tjejmiddag men jag orkade verkligen inte, trött, knappt någon röst och Sannas barnvakt sjuk så vi flyttar fram det till någon  annan helg när alla kan vara med och jag är lite mer social ;)

Fredagsmys :)







Pappa och Emma kom över på en fika, dom hade med sig glass *mums*

  
  

Nu sover barnen och strax jag med, ska bara titta på "Bonde söker fru" ;)


Trevlig Helg
och All Kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Carita

svar - åh raring, tack så hemskt mycket! jag tror faktiskt jag ska klippa lugg igen, men.. vi får se :] hihi.

2009-12-19 @ 09:19:59
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Tack så mycket :D Hoppas ni får en toppenhelg också :D

2009-12-19 @ 11:56:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: mina

Man tackar så mycket för grattis hälsningen till min son.Så underbart att han kom till oss tidigare med 2 dagar innan :) Ha nu en skön lördag.kramkram

2009-12-19 @ 13:06:32
URL: http://blondis81.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0