Torsdag 20/8-2009

Vi vaknar tidigt, Elias vill gå till dagis trots att han kräktes igår,
men jag måste göra honom besviken...
Han får vänta till på måndag.

Bada barnen, bädda rent i sängarna, byta handdukar,
tvätta (allt det där jag gjorde igår...suck!)

Men idag verkar Elias och Linn må bra igen :)
Måste varit något dom ha ätit? Mysko...

  

*****

  

En kaffe med Malin, (jo, vi kan dricka annat än vin när vi ses, haha) :D





*****

Johan jobbar över och sen ska han klippa sig.
Elias är hos Elton och leker.
Så jag passar på att tvätta, vika tvätt och hänga tvätt....

*****

Natta barnen.

Fortsätta i boken :)

*****

Läste ut boken, kunde bara inte sluta...
Det blev nog rekord för mig att läsa ut en bok på 2 kvällar!

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0