Tisdag 25/8-2009

Linn vaknar innan väckarklockan *gäsp*
Men det var bara att kliva upp...

 

Lämna Elias på dagis.
Åka en sväng till soptippen och gå på Apoteket, Linn sov...

Jag fick väcka henne när vi kom in på BVC,
för då var det dax för vikt, längd och vaccination (2 sprutor!)....



Här vet hon inte vad som väntar...men det gick kanon!

*****

Hämta Elias :D



Lekparken.

  

*****

Jag gick och vila när Johan kom hem, jag mådde illa hela em/kvällen *mysko*
Sen åkte jag och handla, själv eller iallafall utan barn vilket var skönt
men jag var inte ensam i butiken...
Märktes att det var löningsdag ;)

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0