Söndag 30/8-2009

Lekparken.

*****

Tvätta, bädda rent sängarna...

*****

Kerstin (svärmor) kommer hit och är barnvakt, jag och Johan ska åka iväg,
bara han och jag.
Johan vet inte vad vi ska göra än *hihi*
Kul med överraskningar!
Inte för att det är något jätte speciellt så är det skönt att bara få tid bara vi två i några timmar :D

*****

Vi åkte iväg och gick i affärer i lugn och ro men hittade inte mycket, så typiskt!
Sen gick vi och åt mat, fika och gick på bio och såg nya Beck-filmen som var sådär...
När vi kom hem satt Kerstin och läste en bok och barnen sov.
Dom hade varit snälla mot farmor, skönt :)
Tack för hjälpen, Kerstin!

*****

Jävligt bra mobil jag har köpt för flera tusen :(
Den är helt död!!! Svart som natten :(
Morr, bläääää och usch :(


Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0