Måndag 31/8-2009

Jobba.
Ska jobba i 3 veckor sen har jag 1 vecka semester (då vi åker till Bulgarien)
sen är jag mammaledig igen tills Linn börjar på dagis i november :)

*****

Slut i ögonen efter en dag framför datan och jag vet inte hur många gånger mina ben har "somnat", jag är inte riktigt van med att sitta still en heldag *haha*

Kommer hem och blir som ett åskmoln, arg som ett bi (finner inga ord) när Johan berättar att han bråkat med TELE2 och NOKIA idag om min mobiltelefon :(
Den 10/8 (knappt 3 veckor sen!) blev jag nästan 4600 kr fattigare för att jag köpte mig en nya mobil...
Jag har inte ens hunnit tagit av skyddsplasten från displayen
och den DÖÖÖÖÖÖÖÖR :(
Jag kommer inte få en ny utan dom ska laga den...tar ca. 7 dagar... :(
Och jag måste åka till Uppsala, jag kan inte ens lämna i den i den stad jag bor, hur sjukt är inte det!!!
DÅLIG SERVICE :(

Blääääääääääääääää, moooooooooooor och usch för TELE2 och NOKIA som förstört hela min kväll och jag förstörde nog Johans kväll med :(
Förlåt Johan...

Internet segast av segast ikväll :(
Går nog och lägger mig nu innan jag gör något jag kommer att ångra *haha*

Godnatt alla glada ;)


Kärlek!


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0