En dag med Svärmor 9/4-2009

Dagen har vi tillbringat med svärmor, barnens farmor *mysigt*
Elias har det varit full rulle på hela dagen och Linn med som har vägrat att sova båda sina "sov-pass"...*puh*
Tråkväder och lika tråkig har jag känt mig idag tyvärr...
Jag påverkas nog en del av vädret...
Hade hoppas på sol så vi kunde var ute mycket mer än vi varit idag,
men en sväng till lekparken blev det iallafall innan lunch.
Det har varit en hektiskt dag, trots att vi inte gjort så mycket *haha*
Tror svärmor kommer sova gott i natt ;)

Nu är vi lediga allihopa i 4 dagar *skönt*
Jag älskar självklart att umgås med mina barn men det blir så intensivt
när Elias är ledig så länge ;)
Ska ju hända någonting helst hela tiden!
Det är skillnad på att vara hemma med ett eller två barn.
Linn sover 2 gånger om dagen och då har man chans att hinna med något annat,
som t.ex. städa, tvätta, sitta vid datan en stund och kolla mailen m.m. ja sånna där saker som måste göras ;)
Och det gör stor skillnad känner jag efter denna vecka *haha*
Så skönt att Johan också ska vara ledig nu :D
Hoppas på en mysig påsk med familjen och solen ;)
Glad Påsk!

Ikväll ska Johan grilla *mums*


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0