Varlborg 30/4-2009

Varför jobbar man heldag på Varlborg?
Då "hinner" man ju inte med att fira det...inte utan stress iallafall...
Vi ska nog bara vara hemma, känns inte så mycket att fira faktiskt.
När man var yngre var Varlborg bara en anledning till att få festa ;)

 Stackars igelkottarna ikväll!!!

Får se vad vi gör idag...
Jag har fortfarande ont i magen, en jobbig natt, trött...vågar inte dricka kaffe...
Haha, hur ska jag överleva denna dag?
Hoppas det går över...fattar inte varför jag har så ont i magen...uppsvullen :(
Hämta Elias kl.13.00 sen är vi lediga alla 4 tills på måndag då JAG ska börja jobba och Johan vara hemma, känns lite konstigt, tiden har gått så fort ändå...

*****

Blev ingen brasa för oss utan grannarna (Rolle, Malin&Elton) kom över och grillade med oss istället.
Mycket trevligt!
Elton och Elias busade och sen kollade dom på film innan det var dax att sova.
Johan gick och la sig...ont i magen...
Men jag och Malin satt uppe och drack lite vin och snacka.
En annan granne (Micke) kom också förbi en stund men sen började min mage strula igen *suck*

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0