Torsdag 16/4-2009

 
Frukost, göra oss i iordning för dagen, lämna Elias på dagis,
Linn sover, jag tar mig en kaffe :)

 

Lunchdate med Lisa idag, skulle tro att det blir advokadosallad ;)
Hinner inte med så mycket mer idag innan det är dax att hämta Elias
som är ledig till på måndag :D

Ajaj, mina fötter, vattenblåser efter gårdagens promenad... :(
Undra vad jag ska ha för skor idag?
Kanske låna Johans *haha*
Kan mina fötter ha växt vid 27-års ålder??? ;)

*****
Hämta Elias sen var vi i lekparken resten av em :D
Linn fick upptäcka sandlådan för första gången.
Hon åt väl en del sand men inte så farligt ändå ;)
Elias har numera sin cykelhjälm på sig jämt eftersom han
cyklar, leker och cyklar och så håller det på *hehe*

   
  

*****

Föreläsning....
Den gick jag aldrig på...
Inte alls på humör och ont i halsen har jag också fått...
Dammsög sen kröp jag ner i sängen och sura vidare istället...
Vet inte varför jag är så j-vla sur...
Känner mig bara allmänt irriterad på allt och alla *haha*
Får hoppas det går över SNART!!!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0