Tisdag 28/4-2009

Inga större planer för dagen...
Skulle bli varmt och sol...men här finns ingen sol och det har t.om. regnat lite :(
Ska bädda rent i sängarna, tvätta m.m. men först kaffe ;)
Johan ville (ja, han erbjöd sig!) dammsuga och torka golven ikväll :D
Och det får han så gärna göra (om det inte regnar och vi inte kan vara ute).
Vilken bra karl jag har, ibland (oftast) är jag faktiskt riktigt nöjd *haha* :D

*****

Nyvaken Linn, och som vanligt är jag framme med kameran :)
(Varör lägger jag "alltid" huvudet på sne???
Som att jag skulle bli se bättre ut då eller, haha)

  

Lunch.

  

Hämta Elias :)
Lekparken resten av em.



  

Middag och lek.

  

Bada och natta barnen.
Och Johan städar, vilken man jag har ;)

  

*****
Jag trivs som bäst när det är städat *haha*
Rent, fint, luktar gott och hoppa ner i en nybäddad säng med min man vid min sida,
kan det bli bättre? ;)

Kärlek...


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0