Tisdag 21/4-2009

Blir nog en dag hemma, tvätta m.m.
Hämtar Elias redan kl.14.00 :)

    

Ooops...börjar bli "farligt" nu...
Snart är Linn 9 månader...
Vad tiden har gått fort...

*****

Undra om livet blir lite lättare om jag tar det lite lättare och tänker,
"Vad spelar det för roll egentligen?" ;)

Jag tror det...jag ska iallafall försöka!

*****

Det pratas ofta om pengar, hörde det senast på radion imorse...
Skulle du bli lyckligare av pengar?!?
Haha, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eller det skulle bli ett mindre orosmoment iallafall
och visst vore det härligt med obegränsat med pengar :D
Man skulle kunna göra det man vill, köpa det man vill ha m.m.
Så jag skulle inte bli olyckligare iallafall *haha*
Skulle du?!?

*****

  

Kallt idag...inte alls skönt.
Tog en sväng till en annan lekpark men inga barn där heller så Elias gick hem till Albin och lekte en stund istället.
Jag och Linn var kvar ute en stund och gunga, hon testade sin ljuva stämma även där,
men dock inga barn som hon kunde skrämma ;)

*****

Johan och Elias är och kollar på en cross...
Tror mer det är en "pappadröm" än en "Elias-dröm" *haha*
Men vad vet jag?
Vi får se om dom kommer hem med den eller utan?
Intressant...

Jag tänkte färga håret ikväll,
men har inget att läsa så väntar nog till imorgon när Se&Hör har kommit :)

  Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0