Söndag 19/4-2009

Inga större planer för dagen...
Elias ska på kalas och det är stort :)
Han vill inte göra något innan så det är bara att vänta och vänta *haha*
Ska försöka få ut honom en stund innan ;)

Själv vill jag shoppa men kontot är tomt...*suck*
Jag har dock presentkort i Kista Galleria...
En jätte smart ide men det gäller tyvärr inte i ALLA butiker...typ dom jag vill handla i...
Skulle behöva köpa en ny bikini...
Snart är sommaren här men jag mår så dåligt att prova än...
Är inte bästa vän med min kropp *daller daller* kommer magen ALDRIG att försvinna???

Personligtränare?
Hur har man råd med det?
Kommer "han" under pistolhot att tvinga med mig på träning?
Skulle behöva en sån just nu *haha*
Motivationen är inte på topp...

*****

Kalaset som Elias skulle på blev inställt pga sjukdom...men flyttat en vecka framåt.
Elias blev såklart besviken men det gick över när vi gick ut i lekparken och lekte istället :)
Johan hade sovmorgon idag och såg dagsljuset vid 11-tiden *haha* Sömntuta!!! ;)

Nu har vi bokat en "helg" i Västerås i maj.
Jag och Johan, SJÄLVA, ska fira 5 år som gifta *mysigt* 
Kul att ha något att se framemot också ;)
Elias och Linn ska vara hos mormor och bli bortskämda *hihi* Härligt!
Elias har alltid varit så lätt att lämna bort och jag hoppas Linn är lika lätt.
Tycker det är så viktigt att "låna ut" barnen ibland så dom inte bara känner trygghet i oss,
utan även hos andra och framför allt i sig själva :D
Och skönt för oss och vårat förhållande att få lite "lyx" och bara ägna oss åt varandra ;)
Så lätt att glömma att vårda förhållandet...allt bara rullar på...
Men ibland så behövs det "lilla extra" också,
för att hålla "lågan i liv", tror jag iallafall ;)
Kärlek!!!

*****

En fika hos svärfar på em.

   
   

*****

Lek&mys.
Middag.
Bada och natta barn.

Soffläge ;)

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0