Onsdag 29/4-2009

Ska till Jenny&Liam idag och hon har någon kompis där från Göteborg med barn,
sen kommer Sanna&Noah&Sofia&Emil och Eva&Viggo, fullt hus!
Ska bli trevligt :D
Hoppas Liam inte är lika skraj för Linn denna gång ;)
Och att jag hittar en bra parkering...hatar (kan inte) fickparkera!
Sist (första gången) jag skulle till Jenny så var jag nära på att stanna hemma istället för jag hatar sånt och det kan göra mig så nervös, visst är jag töntig *haha*

*****

  

  

Det var trevligt sällskap och god mat!
Och jag slapp fickparkera :D
Liam var dock inte så förtjust i Linn idag heller...
På vägen hem så började jag må så illa...på med fläktarna och tankarna gick...
Vad gör jag om jag spyr i bilen nu?
Bläää...

*****

Pappa&Seija kom över på fika :)
Pappa behövde låna lite verktyg av Johan för i helgen ska pappa och hans brorsor sätta upp en till frigga på landet, härligt, då kan vi vara ännu flera där i sommar :D

*****

Mysa ner mig i sängen med Se&Hör ;)
Fortfarande ont i magen och fryser.... :(

*****

Jag delar med mig av mitt liv och ni kan inte ens dela med er
om ni haft en bra/dålig resesäng eller "barnvakt"...
Tack för den!!!  :(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! Ja,ja, jaaa... Vår barnvakt heter Topcom Babytalker 1010. Den är jätte bra!!! Räcker upp till 2 km. Jag vet dock inte vart den är köpt, Inger köpte den till oss. Men där har du mitt tips. Så!! =) Vi ses snart älskade vän! PUSS!

2009-04-29 @ 09:46:43

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0