Onsdag 15/4-2009

Till fotografen med Linn :D
Hittade en jätte söt klänning men den var VIT,
så den fick hon på sig PRECIS innan vi skulle gå,
med en tröja över så hon inte skulle hinna dregla ner den *haha*
Bilderna kommer om några veckor *spännande*
Fotografen är så bra :D 



 

Hem igen och sova (Linn alltså).
Jag tar mig en kaffe ;)
Vi skulle träffa Sanna&Noah idag men vi får ses på måndag istället,
skulle bli för stressigt idag...
Bor tyvärr en bit ifrån varandra...
Så vi får se vad vi hittar på idag istället.

*****

En liten tanke som slog mig...
Vad gör man för att hålla kärleken vid liv år efter år???

Nej, då jag är inte trött på min man,
men det blir ganska så enformigt...
Vill inte att det ska dö ut, vill bara ha lite tips ;) *haha*

Tror jag är inne i en "tänka/grubbla-tid"...*suck*
Tur jag börjar jobba snart igen *haha*

*****

  

Promenad med Pernilla&Ella i nästan 2 timmar, om jag avrundar lite uppåt ;)
Fötterna värker nu...fattar inte varför mina fötter är så känsliga *suck*
Och vart är solen???
Linn sover så jag passar på att ta en kaffe innan vi ska hämta Elias :D

*****

Lekparken.
Middag.
Pappa kom på fika.
Natta barnen.

Duscha och krypa ner i sängen och läsa Se&Hör :D

Kommentarer
Postat av: Ann.Louise

Såååå söt hon är!

2009-04-15 @ 10:17:10
Postat av: Sanna

Ååååh! Gullunge!!! Gud vilken underbart söt klänning! Ser fram emot att få se korten! PUSS

2009-04-15 @ 10:48:05
Postat av: Malin

Ett tips på att hålla kärleken vid liv är att börja med svingers =).

2009-04-15 @ 16:18:37

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0