Måndag 27/4-2009

Måndag igen och sitta veckan hemma innan jag gör mitt "break" och jobbar i 2 månader och Johan är hemma istället.
Längtar tillbaka till jobbet jätte mycket när vädret är kass,
så med andra ord längtar jag inte lika mycket längre *haha*
Jo då det blir nog bra, ska vara hemma i sommar igen :)


  

Idag måste vi åka och storhandla...
Linn ska bara få sova klart först och jag ta mig en kaffe så jag vaknar,
känner mig så trött...men snart vaknar jag nog till liv, får vi hoppas ;)

*****

  

Storhandlat, skönt att ha det gjort.

 

Mellis...skeden åt fel håll, det är lättare att äta med händerna ;)



Finns det några bättre skor än "ballerina"?
Jag älskar dom eftersom dom är sköna, söta och man alltid kan ha dom,
funkar lika bra till vardags som till fest.
Och dom kostar inte så mycket heller,
så jag kommer med säkerhet att köpa flera i år *hihi*

*****

  

Hämta Elias och varit i lekparken resten av em :)

   

*****

Svärmor ringde, på lördag kommer hon och hennes man hit och tar hand om barnen så ska jag och Johan ut och äta och gå på bio, ska bli mysigt!
Vi ska se "Män som hatar kvinnor".
Alla jag hört som har sett den säger att den är så bra.
Först tänkte jag vänta tills den kommer på DVD så jag kan gömma mig bakom kudden eftersom den tydligen är ganska läskig/rå...
men vi får hoppas det går bra ändå och att jag inte slår till den som sitter brevid mig om jag blir rädd, det gjorde jag nämligen sist vi var på bio *haha*

*****

Fixade lite på baksidan när barnen hade somnat...
Vi har en lite plätt tomt och på den har dom lyckas göra 4 (!!!) st rabatter...
Nu vill jag ha bort två av dom och så gräs där,
så hoppas jag att jag kan hålla snyggt i dom två som vi ska ha kvar istället...
Mitt intresse är inte så stort för blommor och sånt... 
Det är så tråkigt att ränsa ogräs...
Ett projekt i helgen kanske, när vi ändå är långlediga :)
Vi skulle vilja lägga ny sten på framsidan också...men usch vad allt ska kosta...
Men på sikt så :)

*****

Kärlek...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har kommenterat förra inlägget om barnvakt. Puss

2009-04-27 @ 10:52:42

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0