Lördag 25/4-2009

Städdag i området med korvgrillning i solen :)
Johan fick vara med och städa med barnen.
Själv var jag tvungen att åka och fixa en present till Nicke&Sanna (stackars mig, haha),
och när jag väl var i centrum så gick jag och strosa lite *hihi*
Köpte en bikini-överdel, får väl försöka rulla ihop mina "taxöron" och hoppas på att dom stannar kvar där i ;)
Nu måste jag bara hitta en underdel också...
gärna något som man kan trycka ner den värsta magen i...finns det någon sån tro?
Jakten fortsätter...

*****

Lämna Elias och Linn hos sin mormor.
Jag och Johan åkte till Nicke&Sanna för att fira deras födelsedagar.
Meningen var att vi skulle sova kvar där men eftersom kalaset Elias skulle på förra söndagen blev flyttat en vecka så gick det inte och jag fick köra...
bara så där, undra hur det kom sig? *suck*
Det var trevligt, massor av folk och en liten söt rottis men kallt och ändå skulle vi sitta ute hela tiden (det var frivilligt såklart) *haha*

 Kan man bli sötare?

Hämtade barnen på vägen hem, och dom sov till bilen, ur bilen till sängen  *skönt*
Så tillslut fick jag också ta ett glas vin innan det var dax att gå och sova.
Vad tråkigt det är att köra...man blir så partysugen när man ser alla andra ;)

  
Super gott och prisvärt rödvin!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken sööööt puppie, i sånna tillfällen vill jag ha en till, men tror aldrig jag skulle orka hehe.

vart är bilderna från kvällen hos mig då? den på mig lisa & Stella måste ha varit klockren..

2009-04-28 @ 15:20:35
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0