10-13/4-2009

Långfredagen var en lång dag.
Passade oss perfekt eftersom vi hade en del att göra :)
Johan hjälpte mamma att hämta en ny soffa och köpa tv.
Jag och barnen var ute och njöt i det fina vädret, så härligt!
När Johan kom hem så åkte jag och handla sen städade jag.

   

På kvällen grillade Johan när barnen somnat och vi åt middag ute *mysigt*
När vi sitter och snackar när vi hör någon ropa...
- Cissi.
Jag tittar mig omkring och tillslut så ser jag grannen med ett vinglas i handen bakom häcken :)
- Får jag komma över?
- Självklart!
Klockan gick fort och helt plötsligt när klockan nästan är halv 2 måste vi avbryta för några timmars sömn innan barnen vaknar *haha*
Mycket trevligt var det iallafall :D
Blir oftast så mycket trevligare när det är spontant eftersom man inte hinner få några förväntningar ;)
Och vi glömde helt bort att kolla på "Så ska det låta", bara det säger väl en del...*haha*

*****

Påskafton firade vi här hemma, fullt hus.
Vi var 11 vuxna och 3 barn :D
Jag tycker det är så mysigt att dra ihop lite "familjemiddagar" vid påsk, jul m.m.
Men tyvärr så blir jag så stressad, vilket innebär att jag inte blir så social utan bara irrar omkring *haha*
Trots att alla hjälper till!
Undra varför det blir så? *suck*
Så på kvällen var jag så trött...Johan med...
Hade hoppas och trott att vi skulle varit med längre än vi var men men det var trevligt iallafall så länge det varade :)

*****

Påskdagen var vi hemma, mest ute och lekte.
Vi bor så bra, lekparken precis utanför dörren.
Det är alltid massa barn ute och Elias har massa kompisar att leka med :D
Bada och natta barnen.
Johan och jag kollade på en film *mys*

*****

Ut och leka :)
Fixa lite hemma, åkt två vänder till soptippen...och det var jag inte ensam om...
Kön var lååång..men men skönt att bli av med massa skräp.
Johan har oljat in utemöblerna, luktar så gott, vår!!!
Till middag blir det grillat  *haha* Så gott!


  

Fantasin flödar :)
Race med syrran och sen åker han "skateboard".

 

Påsken har kort och gott varit mysig med mycket sol!
Skönt med långledigt tillsammans :D
Och självklart har jag ätit alldeles för mycket godis och annat gott ;)
Men imorgon börjar vardagen igen...

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0