Tillbakablick 2016

Bloggen är kul att ha, titta tillbaka på och påminnas om vad som har hänt under året (och dom senaste).
 
Vi började 2016Thailand och under året har jag även haft möjligheten att besöka BarcelonaVenedigSopotSamosGdansk och Mexico, älskar att resa!
Vi har även tillbringat många dagar i stugan som vi också finner väldigt rogivande, vårat andra hem.
Mitt ständiga jagande att fly vardagen och alla måsten, på olika sätt ;)
Imorgon öppnar vi en ny kalender och den börjar med att jag blir ett år äldre och att flyttlaset äntligen går efter några månaders väntan.
Två resor är bokade under 2017, sen ska det bli spännande och se vad året har att bjuda på ❤️  
 
Gott Nytt år ❤️
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

Åh vad är det för resor ni bokat??
Vilket fantastiskt reseår ni haft!! <3 Önskar vi bodde nämre, tror vi hade plussat på resekontot då ;)

Vi ska vara hos Jims föräldrar. 6 vuxna och 3 barn och en hund ;)

GOTT NYTT ÅR! <3 Kram!

Svar: Weekend i Budapest och 2 veckor i Spanien 💕
Ja det är verkligen synd :(
Gott nytt år!
Kram
Cissi

2016-12-31 @ 09:45:39
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Gott nytt år till dig ❤️🌠

2016-12-31 @ 17:15:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0