Vanor&Ovanor

Sen någon vecka eller två tillbaka är det barmark och plusgrader ute.
Ingen blir gladare än jag om våren redan är här?
Det vore fantastiskt!
Cyklarna är framplockade igen och barnens utekläder körs i tvättmaskinen dagligen, dom är leriga från topp till tå ;)
Nu när barmark är ett faktum har jag återupptagit mina promenader igen, så skönt med frisk luft och låta tankarna sväva fritt.
Det behöver jag mycket, just nu!
Nytt år, nya vanor, bättre vanor...
För det är aldrig försent!
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: soffie

å vad härligt med barmark, jag längtar verkligen till våren nu, nu har det varit grått och fult alldeles för länge . va rologt att cykla för barnen, kramen

2014-02-13 @ 20:47:18
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Åhhhh det låter SÅ härligt dels vår, dels promenader, jag orkar noll. Denna förkylning tar kål på mig, är utslut fortfarande efter gårdagens tapetserande, städande och firande, så OM jag ska njuta av helg och ledigt nu ;-D KRAM

2014-02-14 @ 14:33:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Här utanför Göteborg känner vi oss helt snuvade på vintern som bara varade i några dagar. Är SÅÅÅ trött påd en här leran och regnet som har varit sedan oktober känns det som!
Jag som gillar vintern, mycket snö, strålande sol, åka pulka, åka skridskor på sjön och grilla korv och dricka varm oboy. Jag är lite deppig faktiskt ;-)

Vi gillade filmen bägge två (fastän jag tycker att det är lite tråkigt att nästan alla Disney nu för tiden är "tjejfilmer".
Bara det att kunna sitta en HEL biofilm utan en hoppis och skuttiskille som far från stol till stol och bara pratar. Nu satt vi och knaprade popcorn sida vid sida och bara njöööt ;-)

2014-02-16 @ 21:24:59
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0