"Mördaren ljuger Inte ensam"

Puck är inbjuden av sin universitetshandledare att fira midsommar på hans ensliga ställe på en ö i Skogasjön tillsammans med en grupp andra vänner, däribland Einar Bure.
Sommarnatten är förrädiskt vacker och erotiska spänningar mellan gästerna uppstår.
Men när Puck och Einar, som känner varandra sedan tidigare varit ute och svärmat hittar Puck en av de kvinnliga gästerna mördad.
Einar tillkallar vännen och tillika kommissarien Christer Wijkmen när han kommer till brottsplatsen är liket spårlöst borta.
Kontakten med omvärlden bryts helt när öns enda båt försvinner. Alla är fångna på ön och någon i sällskapet är en mördare.
 
 
En film som vi tyckte var sådär...
Den hade sina brister men skådisar (Mmmm...Ola Rapace) var betydligt bättre än i Fjällbackamorden så jag kan tänka mig att se nästa film i serien ;)
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Elena

Har också sett filmen och tyckte den var sådär, men har ändå fortsatt titta på de andra delarna. Kul med svenska filmer :)

2013-11-03 @ 16:19:05
URL: http://komigenelena.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Filmerna tar sig å blir bättre ;-D Å du catwoman vi vill ju se bild på er med utstyrslarna på!!!!

2013-11-03 @ 21:29:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Soffie

Har ej sett den får se om jag sk göra det,hoppas allt är bra med dej å barnen,

2013-11-04 @ 22:57:24
URL: http://soffie69.blogg.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0