"Ett litet Snedsprång"

Marianne Jidhoff, 55, är åklagarsekreterare och nybliven änka.
Hennes make Hans Larson, riksåklagare, var vid sin död en hyllad man.
Men han var inte lika trogen sin hustru som han var trogen rättvisan. Efter Hans död blir Marianne övertalad att återvända till åklagarmyndigheten.
Man har problem med läckor och man behöver någon man kan lita på.
När en finansman blir brutalt mördad utanför sin våning på Östermalm får Marianne, tillsammans med den luttrade och erfarna kriminalkommissarien
Torsten Ehn, ta sig an fallet.
Brottet visar sig ha kopplingar till en märklig och sluten verksamhet som drivs i det tysta. En verksamhet dit bara de som är beredda att betala dyrt för sig har tillträde och får leva ut sina allra hemligaste fantasier.
 
Det tog lång tid att ta mig igenom boken...
Jag tyckte inte den var speciellt spännande men jag ska ge hennes andra bok en chans också och hoppas på att den är bättre!
 
Kärlek!
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Ingen hit alltså.. Synd!

2013-03-07 @ 11:30:01
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Madeleine Jonsson

tråkigt när det är så :(

2013-03-07 @ 17:53:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då tror jag att jag tar å hoppar denna, brukar ju lita på dina omdömmen... KRAM KRAM

2013-03-07 @ 21:53:49
URL: http://lurans.blogg.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0