"Our Idiot Brother"

Ned levde ett lyckligt liv odlande ekologiska grönsaker på en gård med sin hippie-flickvän och hans hund som heter Willie Nelson, men en olycklig incident med marijuana på en marknad får honom i fängelse. När han kommer ut ur fängelset, åker han för att leva med hans systrar. Medan Ned fortfarande är lycklig, är hans systrar olyckliga och efter att han lyckas klantar till ett bröllop, en jobbmöjlighet, en spirande relation och ett inhemsk partnerskap. Han ser de problemen som avbrott i kommunikationen, men hans systrar ser honom som en idiot.


Ingen film eller hunk i min smak så jag tittade inte ens klart på den...

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Carro

åh, trist, lät ju inte så bra :(



hehe tack så mkt :D Jag tränar på så mkt jag kan ja, tycker det är så roligt! :D Firade du alla hjärtans dag igår något då? :)

2012-02-15 @ 10:00:38
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0