Torsdag

När vi gick hem från dagis skulle Linn bestämt ha Elias ryggsäck på sig, trots att den nästan är lika stor som hon ;)

Johan fortsatte i vardagsrummet att riva bort tapetskarvar och spackla.

Det ser så lätt ut när folk spacklar men jag lyckas aldrig men skrapa bort tapskarvar klarar jag av så det gjorde jag också när Elias och Linn somnat ;)
I bakgrunden hade jag på "Idol"...

Vi satte ut sofforna på annons i måndags och redan på tisdagen var dom borta!
Det gick mycket fortare än vi trodde så vi hade inte hunnit köpt hem någonting....
Väggarna och tak ska målas vit och sen vill vi ha en randig fondvägg, det är allt vi vet... ;)
Men vi har inte hittat den och tiden att leta finns inte på vardagarna så i helgen måste vi ut och leta tapet och beställa soffa, det kommer Elias och Linn tycka är jätte kul, eller inte :S

Nu ska jag krya ner i en nybäddad säng och nu åkte vintertäckarna i, mys!

Hoppas Du har haft en bra torsdag!?

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Helene

Åh va spännande med erat rum...Då kanske det är klart när jag kommer hem igen = ))

Jag har lite res-feber idag känner jag !!

Ha en fin fredag och en härlig helg...

KRAM Helene.

2010-09-24 @ 09:19:57
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0