Elias Kalas

firade vi 2 dagar tidigare än hans födelsedag med familjen :)





Kusinerna dansade till "Manboy" ;)






Tack Kerstin, Erik, Catarina, Pappa, Emma, Mamma, Fredde, Malin och Ellen för att ni kom och för alla fina&roliga presenter Elias fick!!!

När Elias och Linn var badade och sov gott efter allt kalaset tittade Johan och jag på en film...

Vet inte vad jag ska säga om filmen, blev riktigt besviken för den hade "inget riktigt" slut :(

Hoppas Du har haft en bra lördag!?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar vi hade varit där och firat Elias! Stora killen! Och tårtan såg verkligen mumsig ut!!! =) Men det är nog inget "riktigt" slut på filmen för att det finns fler delar. Jag har läst böckerna, men kommer inte ihåg vad tvåan heter... Eller... jag tror att det är den boken iallafall.. Haha! Nu blev jag osäker! =S Puss min finaste vän!!!!!

2010-10-24 @ 23:59:08
Postat av: jenna vixsie

fan va jag e avundsjuk på ert stora kök .. :(

Ni har större kök de vill jag också ha

2010-10-25 @ 06:17:57
URL: http://www.ladynesseo.com
Postat av: Katrin

Så fina bilder!

Och grattis till E i efterskott =)

2010-10-25 @ 11:47:33
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: malin

Å snacka om att han måste ha blivit glad, 2 nya star warslego grejer. Vilken lycka;)

Hade hoppas på att filmen skulle vara bra för killen på bilden är ju inte helt fel att titta på;)

Fast jag såg en film med honom går oxå Malou och Simon hette den, inte heller så bra som man hade hoppas på.

2010-10-25 @ 12:56:44
URL: http://familjenwiden.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0