Lördag

Lördagen blev inte riktigt som vi planerat med kalas och middagsgäster...
Vi fokuserade på att bli klara med trappen så mycket vi kunde eftersom Johan ska vara borta nästa veckan och när han kommer hem åker jag :D




Men vi hann med att vara ute i snön och leka, handla, bädda rent i sängarna, tvätta osv en väldigt effektiv dag!
"Allt" är på plats i trappen, nu är det bara det svårast kvar, måla trappstegen, det ska jag sysselsätta mig med på kvällarna nästa vecka när Elias och Linn sover ;)

Hoppas Du har haft en bra lördag?!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: jan

Va fin trappen blev. Jag förmodar du syfta på muffen, eller ... ?? Det blir kanske så efter fem barn och svårt att få lugn och ro till samvaro. Att man "tröttnar och ger upp", man får reda sig själv ett tag. Det är väl då de flesta äktenskap börjar knaka i fogarna. Ha en bra vecka utan gubben och måla på.

2010-11-28 @ 22:09:27
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilket lyft!!!

2010-11-29 @ 07:30:52
URL: http://malkins.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0