Städdag&"Avatar"

Då var det dax för städdag i området och som förra året hade dom hyrt en hoppborg till barnen :)





Lagom tills vi skulle börja grilla korv kom regnet...
Sen var det som att himlen öppnades sig helt så vi var inne resten av dagen.


När Linn sov spelade Elias och jag "Finns i sjön" och pyssla.


Johan skulle till Freddan och måla båten men kom hem igen pga trafikkaos.

Bada och natta Elias och Linn.




Jag gillar inte "overkliga" filmen men eftersom jag hört så mycket bra om "Avatar" så ville jag skulle ge den en chans...men jag gav upp ;)
Filmen var fint gjort och säkert häftig att se i 3D (som Johan gjort) men jag har för dålig fantasi för att gilla den ;)

Hoppas Du har haft en bra lördag?!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Helena

Den verkar faktiskt inte jättebra den filmen... Men någon dag ska nog även jag kolla på den, men bara om det inte finns något annat att se ;)

2010-05-10 @ 20:21:06
URL: http://soindependent.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0