Bröllopsdag 15/5

Det bästa jag tycker med att bo på hotell är frukosten ;P

Tyvärr hade dom rätt om vädret, en regning dag väntade oss så planerna om en heldag på Liseberg spack...


Vi gick och shoppade istället, som vanligt blev det mest till Elias och Linn ;)


Ibland kan en fika i lugn och ro verkligen uppskattas ;)


Tillbaka på hotellrummet skålade vi för oss och våra 6 år som gifta :)

På kvällen blev vädret fint igen och vi gick till Liseberg.
Johan
tyckte inte att det var lika kul att åka karuseller som när han var yngre, kanske blev Johan påmind om sin ålder ;)
Jag älskar fortfarande att åka, blir som barn på nytt, men får ta igen det när Elias och Linn blir lite äldre/större!


- Måsjävlar!!!
Men jag fick mig ett gott skratt ;)

"Otur i spel men tur i kärlek"


Sen gick vi till Heaven 23 där vi träffade några trevliga själar som vi gick vidare med, dock till en mindre bra nattklubb...
Men vi somnade gott med ömma fötter efter en mysig ochh rolig dag ändå!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Helene

Vilken härlig dag ni hade : )

Kram Helene.

2010-05-18 @ 13:26:54
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: car0 - passion for passion

vilken fin dag ni fick! :D så fint med kärlek!!



puss

2010-05-18 @ 21:16:13
URL: http://car0.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0