Lördag 6/2-2010

Vi åt frukost tillsammans innan jag och åkte till jobbet och
Johan&Linn åkte och lämnade Elias hos sin mormor :D

Det var en sega timmar på jobbet...lite att göra och då går tiden så sakta...
Jag trodde aldrig att dom skulle ta slut men det gjorde dom och jag fick åka hem till 2 av 3 älsklingar :)
Kerstin och Erik (mina svärföräldrar) var över på fika,
det passade extra bra eftersom jag och Elias bakade igår ;P


Jag fick en jätte fin blomma av dom, Tack!!!
Jag ska göra mitt bästa för att den ska få det bra...
jag och blommor funkar sådär tillsammans :S


Sen åkte vi en snabbis till leksaksaffären, köpte en Pippi-dräkt till Linn.
Johan var inne på Jula och jag gjorde mitt snabbaste besöka någonsin på Ikea ;)

Men jag fick med mig det jag ville ha, massor av ljus ;)





Elias och mamma har varit på bio, "Prinsessan och Grodan" :)
Det blev ingen Melodifestivalen för min och Johans del utan vi tittade på film, "500 days of summer" och hade det mysigt :)

Jag älskar schlager, men det var bättre förr, både musiken och programmet ;)
Då var det ett program och dom fick en chans, idag är det många program och "en andra chans" osv.
Jag (och förhoppningsvis Johan) kommer nog bara att titta på den sista programmet i Melodifestivalen.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Oja chokladbollar är aldrig fel!



Så himla söt dotter du har! :)

2010-02-07 @ 13:13:07
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ljus lyckas jag också alltid få med mig från IKEA, haha.

2010-02-09 @ 19:05:41
URL: http://victoriadays.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0