"Draktränaren"&Mamma

Johan hade ställt klockan imorse för att han skulle till Freddan och sätta i motorn i båten idag :)
Elias och jag tog sovmorgon, sen åkte vi till mamma för att ta en fika och lämna Linn några timmar för att ha lite egen tid tillsammans, bara Elias och jag. Sånt är viktigt, tror jag :)




Elias och jag åkte till "Heron" och lekte och gick på bio, "Draktränaren".





Filmen var jätte bra och vad häftigt det var att se film i 3D :)

Linns egna rutin att somna på soffan efter lunch funkade även hemma hos mamma,
när vi kom tillbaka sov hon så gott :)

Vi stannade kvar hos mamma och åt middag och äppelpaj, gott och trevligt!


Linn tyckte vaniljsås var väldigt gott ;P

Mamma hade köpt en stol till Elias, Tack!

Vilken mysig dag vi har haft :D
Tack mamma för hjälpen, maten, stol m.m. och trevligt sällskap!!!

Elias och Linn sover och jag ska titta på sista delen av "Millennium" och vänta på Johan, får se om jag är vaken när han kommer hem ;)

Hoppas Du har haft en bra lördag?!

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0