Elias kör Cross 21/5-2009

Skönt med en ledig dag mitt i veckan ;)
Har haft en jätte mysig dag med familjen!
 
Vi åkte iväg så Elias fick köra cross, 
jag ville se eftersom jag inte var med sist (första gången) och han var så duktig!!!
  
  
*****
Jag och Elias åkte och handlade doppresenter till Noah och hans kusin Emil.
Och så tog vi oss en glass också ;)
  
Noah.
 
Lekparken.
 
Elias var också med men han fick en ny "sparkcykel" av sin farmor 
(eftersom någon inte kunde hålla händerna borta från hans förra...) 
så han såg man inte så mycket av ;) 
*****
En snabbis till Stinsen, skulle behöva hitta något till dopet på lördag, 
men som vanligt så handlade jag till barnen istället ;)
 
Natta barnen och grilla ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah! Vilken skön pose han har på bilden min lilla son! =) Längtar tills vi ses på lördag! PUSS!!!!

2009-05-21 @ 19:51:57
Postat av: Sanna

Men alltså guuuud vad Elias har blivit stor!!! Cross och allt liksom. Stora killen! Han är så himla söt. Och vilken fin bild på Linn i lekparken. Puss på er!

2009-05-21 @ 21:08:23

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0