Helgen 21-22/2-2009

Igår åkte vi till Värmdö, till familjen Skoglund.

Härligt väder med sol, men vi hade lovat Elias att åka till Andys lekland i Sickla och det gjorde vi.

Hade vi vetat hur vädret skulle bli idag så hade vi åkt idag istället och varit ute igår och njutit av det underbara vädret...

Men har man lovat så har man ;)

Elias hade kul och kaffet var gott ;P
Efter ca 3 timmar åkte vi hem, drack lite vin och käkade god mat.

En mysig middag med mycket prat...hmm...den tiden är nog förbi...det blev ganska sent så barnen var trötta så det var mer eller mindre att kasta i sig maten och göra ordning dom för natten innan Melodifestivalen började *hehe*

Men det var gott, tack!!!

Melodifestivalen...*suck* hur många chanser ska man få???!!!

Det är 8 låtar och 4-5 st går vidare till en "andra chans" eller delfinal m.m.m.m.

Varför inte ha det som förr, EN melodifestival???

Det var bättre förr, tycker jag ;)


Idag tog jag och Malin (och småtjejerna, Linn&Ellen) en tripp till Nacka Forum.

Skulle kolla om vi hittade något fint till Ellens dop på lördag.

Gick bättre för Malin än för mig...konstigt nog kommer jag alltid hem med kläder till barnen istället för till mig själv...
Mysko det där ;)
Börjar med att jag måste på toa...10:- för att gå på toa!

Helt sjukt enligt min mening, sånt där kan göra mig galen och vägra åka tillbaka till ett centrum *haha*

Måste det alltid tjänas pengar, t.om. på att folk behöver gå på toa!!!

Det är ett behov alla människor har!
Killarna var hemma och fick golvet lagt, snyggt!

En lunch på Mc Donalds blev det för deras del  och Elias fick en ballong med sig hem...

Mamma som HATAR ballonger...*haha* men har blivit bättre sen jag fick barn, men inte helt bra än ;)


Nej...nu är det dax att gå och duscha, kanske börja i boken jag fick låna av Malin "Hur man överlever sitt första år som mamma"  Humor tror och hoppas jag på :D

Imorrn börjar Elias sportlov, så trevligt att det har kommit snö :D
För den närmsta sporten vi kommer är nog pulkaåkning ;) *haha*




Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0