Söndag 26/4-2009

En skön söndag hemma med familjen i solen :)



Elias på det efterlängtade kalaset.
Johan var i gång med häxsaxen lite överallt i området ;)
Jag och Linn åkte till mamma och lämnade igen hennes plånbok som hon råkade glömma under vagnen igår.
Vi tog en fika där *mysigt*
Linn var inte lika nöjd tyvärr, kanske fler tänder på gång?
Köpte med oss sallad hem till middag.
Bada och natta barnen.
Deklarera.

En lugn och skön söndag helt enkelt ;)

*****

Jag tycker fortfarande att ni som läser min blogg kommenterar allt för lite *haha*
Önskade tips här i veckan (i onsdags) om en smidig, lätt, liten, bra resesäng...
INGET tips fick jag, tack för den ;)
Jag kan omöjligt tro att ni som läser inte har eller har haft en resesäng eller känner en som har eller har haft en *haha*
Så jag tar fortfarande gärna emot tips eller varning på en som man absolut inte ska köpa ;)
Och nu är jag även ute efter en "barnvakt", helst som man hör barnen hela tiden *Zzzz* 
eller en som är väldigt känslig för ljud?

Snart är sommaren här och då måste vi införskaffa detta och då vill vi självklart köpa bra saker :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tyvärr vet jag inget om resesängar gums. =( Men vår "barnvakt" som vi har är kanon. Mycket känslig för ljud så man hör minsta lilla... Ska kolla upp vad den heter. Puss!

2009-04-27 @ 10:51:49

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0