"Upp till toppen av Berget"

Vem var egentligen måltavlan när en svensk familj, två vuxna och ett litet barn sprängdes till döds strax utanför Amsterdam?
En svensk journalist och ett ovanligt sprängmedel kopplat till ett holländskt narkotikasyndikat är det enda A-gruppen har att utgå ifrån när fallet hamnar på deras bord.
Hos den holländska polisen hittar Söderstedt och Chavez den första av många chockerande pusselbitar i en utredning som sträcker sig från Amsterdams utkanter till de mörkaste av familjehemligheter i Stockholm.


Filmen var bra men ganska förutsägbar och med det inte lika spännande som den första vi såg :)

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

halloj

men gud vad kul att kristina ohlsson kommer ut med en ny bok...

jag väntar också tills det blir en pocket, tycker det är lite dyrt med böcker. med pocket kan man ju ge bort dem sedan man läst dem liksom :)

kram lolla

2012-02-09 @ 10:28:31
Postat av: Michan

Jag tyckte att ettan var jätte bra men vi är så kvälls trötta så vi hyrde den två kvällar i rad och såg den andra delen kvällen efter.

2012-02-09 @ 10:42:25
URL: http://michaela-michan.blogspot.com
Postat av: Malin

Jepp den har vi oxå sett nu, vi har sett 3 st inkl den första som gick på tv.

Jag gillar dem.



2012-02-09 @ 11:03:36
URL: http://malkins.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0