Brandbil och Eld

En gång om året är det "Öppet hus" på Brandstation, Elias och jag gjord en repris från förra året och åkte dit :)


Fikar-kungen ;P




När Elias och Linn badat och somnat kröp Johan och jag upp i soffan och tittade på "Ensam mamma söker" och "Robinson", som vi missade i torsdags.

Tack för er omtanke, jag trodde aldrig att det skulle göra så ont som det faktiskt gör...
Saknaden och tomheten är enorm efter Moa :(
Jag kommer på mig själv att jag sitter och tittar på att hennes lilla "dörr" ska öppnas, trots att jag har låst den och var med henne in i det sista...
Tårana kommer och går och det måste det få göra (intalar jag mig själv)!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vad roligt :D

2010-10-12 @ 20:20:50
URL: http://bookofems.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0