Förskolansdag

Idag är det förskolansdag och det firas :)

När vi lämnat Elias på dagis åkte vi och handla...
Jag måste hitta någonting som Linn kan tänkas äta, stackarn!
Pencillinet kräks hon upp, jag väntar på att läkaren ska ringa igen...


Lite glass fick Linn i sig...inte ens bulle ville hon ha och det måste betyda att hon verkligen har jätte ont!

Gladast är hon när hon får vara ute, trots att hon är sjuk...




Linn vaknar och kräks upp det lilla hon lyckas fått i sig :(

Jag och Johan gick i omgångar till Elias Förskolansdag :)

Elias var "ismannen" ;)

Vi fika och gick runt och tittade på olika saker dom gjort under året :)


Favorit i repris ;)

Linns spindel :)

Linns och Moas konstverk.

Medans Johan och Elias gick tipspromenad tog Linn och jag en promenad för hon skulle bestämt ut!

Linn piggnade på sig lite på em/kvällen.
Läkaren har inte ringt tillbaka...hoppas hon ringer imorgon!

Grilla och äta ute ;P

Bada och natta Elias och Linn.
Puh vilken dag, det är rena semestern att jobba ;)

Hoppas Du har haft en bra torsdag!?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Helena

Men jösses så söta dom är! Pluttarna :)

Kram

2010-05-20 @ 14:32:36
URL: http://soindependent.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas hon blir frisk snart! Och glass är ju bättre än inget=)

2010-05-20 @ 20:28:37
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Helene

Hoppas hon mår bättre idag : /

Vilka fina saker dom hade gjort på utställningen

på dagis : )

Idag är det 20 grader och sol här...

Ha en bra fredag !!!!!

Kram Helene.

2010-05-21 @ 10:20:02
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0