Fredag

Redan fredag, den här veckan gick fort...inte mig emot för det innebär att jag är vecka närmare semestern ;)

På lunchen åkte jag iväg på veckans salladslunch med  Lisa och Lillis.
Avokadosallad
som alltid fick det bli, den är så god och det är skönt med lite miljöombyte, trots att det bara är en liten stund.

Jag började tidigt imorse så så slutade jag såklart tidigt och åkte hem och hämtade Elias och Linn på dagis :)
Precis när vi kom började det åska, blixtra och ösregna...



Växlande väder, solen kom så vi gick ut och lekte.
Johan tvättade trallen på framsidan, den blev jätte fin!

Kerstin och Erik kom och hämtade krukan och tog en fika, trevligt :)

Hoppas Du har haft en bra fredag och Trevlig Helg!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Såå mumsigt med våfflor =)

2010-06-20 @ 20:57:47
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0