Tröttmössor

var vi imorse när Johan gick till jobbet...
Mysigt men trångt, tur att det inte händer allt för ofta att vi sover alla 4 i samma säng ;)

Elias och jag satte på oss regnkläder och cyklade till fritids/skolan imorse när vi lämnat Linndagis.
Linn är en bestämd tjej, imorse skulle hon ha sitt Pippi-förkläde på sig och det hade hon vägrat att ta av sig på hela dagen *haha*



Efter middagen åkte jag till Stinsen, jag behövde köpa några presenter...
Till Johan, eftersom vi umgås nästan dygnet runt i 4 veckor har det inte blivit av men ikväll fick han det han hade önskat sig (fråga mig inte vad det är!?!) och en skjorta ;)

En present till Mamma som fyller år idag, Grattis!!! :)
Och imorgon ska jag träffa lilla Nellie så jag köpte en liten present till henne och till hennes stolta storebror, Noah såklart :)
Jag köpte ett par jeans till mig själv också eftersom jag upptäckte imorse att jag levt lite väl gott under semestern och det var sån rea så kunde jag bara inte låta bli ;)
Men nu blir det skärpning för min del, sommar-kg ska bort!!!

Hoppas Du har haft en bra tisdag!?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: soffie

mmm va mysigt ni har det så där sov jag med i många år med 2 ungar omkring mej,nu sover Nellie med mej ibland bara å då kan jag knappt sova!man vänjer sig snabbt att få ha sin plats ifred;)

grattis till din mamma.

2010-08-17 @ 21:19:01
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Helene

Vilken mysig bild !!

Ha en bra ONSDAG.

Kram Helene.

2010-08-18 @ 10:46:43
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0